Płatności i Wysyłki
Metody płatności
1. Preferowana jest wpłata na konto bankowe przelewem. W tytule wpłaty należy podać nr zamówienia lub imię + nazwisko lub adres wysyłki w celu identyfikacji zamówienia
PL 94 1140 1850 0000 4245 8900 1001
PL 67 1140 1850 0000 4245 8900 1002
PL 40 1140 1850 0000 4245 8900 1003
PL 13 1140 1850 0000 4245 8900 1004
PL 56 1140 1850 0000 4245 8900 1006
PL 88 1140 1850 0000 4245 8900 1012
PL 45 1140 1850 0000 4245 8900 1010
2. Płatne przy odbiorze gotówką (tylko na terenie kraju) - Pobranie Pocztowe, kurier DPD lub InPost
3. Płatności za pomocą serwisów Przelewy24, PayPal, Paynow
BIC/SWIFT BREXPLPWXXX
Beneficiary:
DMTrade Mikolaj Tomaszewski
Wisniowa 36, 64-000 Koscian, Poland
Bank Name:
mBank S.A.
Bank Address: ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, Poland
SORT CODE 11402004
Sposoby dostawy
Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich DPD serwis krajowy lub Poczta Polska, GLS, DPD serwis zagraniczny - wybieramy tą opcje przy złożeniu zamówienia. Koszt dostawy jest obliczany automatycznie w sklepie i jest uzależniony od wagi i wartości zamówionych towarów.
Czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych (przesyłki na terenie Polski). Realizujemy także przesyłki poza terenem Polski poprzez firmy kurierskie. Czas dostawy dla przesyłek zagranicznych wynosi od 2 do 10 dni roboczych - dla wysyłek zagranicznych obowiązuje przedpłata na konto bankowe lub zapłata kartą poprzez serwis PayPal, Przelewy24, Paynow.
Dostawa w 24H: Zamówienia złożone do godziny 13:00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - paczka zostaje dostarczona do klienta następnego dnia roboczego.
Pamiętaj! Na podstawie regulacji prawnych i regulaminu firm kurierskich dostawca nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki pod same drzwi odbiorcy, gdy paczka ta przekracza 30 kg lub jest gabarytowa.
Instrukcja odbioru przesyłki
A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrac przesyłkę:
-
Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:
- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, mokre, itp.
- Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.
-
Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność „za pobraniem”, przekaż kurierowi należną kwotę.
-
Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację o treści „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.
-
Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie są uszkodzone.
B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:
-
Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.
-
Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.
-
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę w celu zgłoszenia interwencji. Przygotuj nr dostarczanej przesyłki. Po interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.
-
Protokół szkody – pamiętaj, aby:
-
wypełnic wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,
-
sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,
-
zachowaj oryginał protokołu dla siebie.
-
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.
FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - RATY
FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - LEASING